LG KC910 Renoir zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 56 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG KC910 Renoir zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

49Yvonne 10-06-2011
Geschreven voor: LG KC910 Renoir zwart

Ik heb mijn LG nu iets meer dan 1,5 jaar. Tot voor kort nooit klachten gehad. Soms liep hij wel eens vast,maar met een keer uit en weer aanzetten ging het gewoon weer goed. De laatste tijd laat de batterij me in de steek. Ik moet steeds vaker, soms al binnen 2 dagen, het toestel weer opladen, terwijl ik er helemaal geen aparte dingen mee doe. Slechte kwaliteit van batterij dus. Wanneer je wilt internetten op het dingetje heb je echt engelen geduld nodig. Aangezien ik nog niet toe ben aan een nieuw abonnement, heb ik besloten over te stappen naar een simlockvrije telefoon. Deze zal echter niet van LG zijn.

st80 10-05-2011
Geschreven voor: LG KC910 Renoir zwart

Heb de telefoon nu bijna twee jaar en hij doet het nog steeds goed. Heel soms valt ie uit, maar dat is niet vaak. Goede kwaliteit foto's en filmpjes.

Elise 19 30-01-2011
Geschreven voor: LG KC910 Renoir zwart

Hele fijne telefoon, ik heb er veel plezier mee gehad. En ook de foto's waren van geweldige kwaliteit!
Maar na minder dan een jaar ging het beeldscherm stuk, was de batterij binnen 2 uur leeg(zonder iets te doen) en viel hij uit wanneer ik internet afsloot of ik wilde m'n geheugenkaart openen.

stoomoven 12-01-2011
Geschreven voor: LG KC910 Renoir zwart

Ik heb deze mobiel nu bijna 2 jaar.
Aan het begin leek het een fijne mobiel,
maar toen begon het warmer te worden en viel er al eens een ringetje bij de camera uit en ging de sluiting voor de aansluiting voor de oplader en oortje stuk.
Mobiel teruggebracht, want ja hij was immers nog geen 3 weken oud. Opgestuurd kreeg hem 6 weken later terug, nog steeds stuk. Lekkere schade garantie dus.

Ook kun je niets appart vergrendelen, zodat je een wachtwoord moet invoeren, dit is niet mogelijk en erg vervelend, want iedereen die je mobiel heeft kan dus alles gewoon inkijken.

De touchscreen valt erg slecht te kalibreren en daardoor is het qwerty toetsenbord met te kleine lettertjes niet te gebruiken.

Tijdens het smsen druk je vaak op de taal of cijfer/symbool knop en dat is erg vervelend.

Ook zijn er weinig app's geschikt voor de Renoir, of deze werken slecht en langzaam.

Een tijd later begon hij al steeds vaker uit te vallen , gewoon ineens, ook al was de batterij nog vol en liep ook regelmatig vast.

Weer een tijd later deed de camera het gewoon niet meer, zodra je de lenskap open deed en de camera activeerde zei mn mobiel; laden, maar dat laden leek uren te duren, maar hij was gewoon vastgelopen en batterij uit en in was de enige optie.

Nu een paar weken geleden begon mn mobiel ineens af en toe vreemde groenige vlekken over het beeld te verspreiden. Foto's worden ineens wazig, en de rest van het beeld ook.

Opzich ben ik zeer voorzichtig met mijn mobiel, zorg dat hij altijd, tenzij ik m gebruik, in een beschermhoesje zit.

Op internet heb ik deze 'foutjes' nagecheckt, kijken of anderen het ook hebben en ja, ik bleek niet de enige te zijn. Hier valt niets aan te doen en ook LG kan dit niet oplossen, ik heb mn mobiel al opgestuurd gehad.

ik heb nog 3maanden mijn abbo lopen, maar daarna gaat de Renoir ook direct weg. Wat een rotding! Ik heb deze mobiel nog omdat bijvoorbeeld mijn woordenboek zodanig is uitgebreid in deze 2jaar, en ik inmiddels 2geschikte app's heb gevonden voor twitter en msn. Dat is hem houd totdat mn abbo afloopt, maar absoluut niet langer!

Hyves app werkt slecht/langzaam! Twitter app is niet geschikt, ebuddy werkt langzaam, en heeft slechte verbinding en internet is zeer langzaam.

Natuurlijk moet je het zelf weten, maar nadat je dit alles hebt gelezen wil je het toch ook niet eens uittesten of ik gelijk heb!
en geloof me, ik heb gelijk.

Kortom; KOOP DE RENOIR ABSOLUUT NIET!

veertje1973 21-12-2010

Hallo,

Ik heb deze telefoon nu bijna twee jaar en alles werkt nog steeds perfect.
Heb nog nooit geen problemen mee gehad.

Dus al met al een hele goede telefoon.

BruceLeighh 05-10-2010
Geschreven voor: LG KC910 Renoir zwart

Ik heb de lg renoir nu bijna 2 jaar in bezit. Het is een fijn toestel, hier zijn de voor en nadelen:
Voordelen:
Handig in gebruik
Zeer goede, uitgebreide camera mogelijkheden
Batterij gaat bij normaal gebruik wel 4/5 dagen mee
smsen gaat bijzonder goed

Nadelen:
De muziekspeler is niet echt uitgebreid en er komt matig en zacht geluid uit de speakers
De touchscreen werkt best aardig maar is niet te vergelijken met de android toestellen als samsung galaxy, sony ericson xperia en htc desire.

Al met al een prima telefoon voor iemand die graag fotografeert maar over het algemeen niet al te veel eisen stelt

Tisha 24-07-2010
Geschreven voor: LG KC910 Renoir zwart

slechte telefoon,begon al met handleiding dat niet beschikbaar was in engels/nederlands.

amper een jaar,ondanks het feit dat het aangaf dat baterij volgeladen was,viel het steeds uit na paar minuten.opgestuurd,bleek defect batterij,nieuwe orginele batterij gekocht,superblij,want kan het weer gebruiken,te vroeg gejuiched, Same Problem.

Geweldig,super mooi telefoon,mooie foto's,maar zet je aan het denken om toch iets anders aan te schaffen,lekker dan 266 euro betaald voor lucht van LG.

maartje1997 06-07-2010
Geschreven voor: LG KC910 Renoir zwart

Ik heb deze telefoon nu bijna 1,5 jaar. In het begin was het een fijne telefoon, maar na een half jaar ging de trilfunctie al kapot. Ook is het bij het sms heel vervelend. Als je bezig bent druk je makkelijk op taal veranderen of je gaat ineens naar de cijfers. De qwerty toetsen zijn veel te klein en het touchscreen in onnauwkeurig. Ook komt het vaak voor dat je per ongeluk een leeg smsje verzend en dat kost wel geld. Ik heb hem nu bijna 1.5 jaar en ga morge de lg w300 kopen simlock vrij dat mijn simkaart waar ik het abonement voor betaal gewoon overgezet kan worden. Het is een leuke telefoon maar als je een abonement neemt zou ik er eentje van 1 jaar nemen want de telefoon gaat niet langer mee als je er optimaal gebruik van wilt maken.

lgrenoirgebruiker 07-06-2010
Geschreven voor: LG KC910 Renoir zwart

hallo ik heb de lg renoir nu bijna 1.5 jaar in bezit. ik heb hem bij typhoon gekocht. nette service 8gb geheugenkaart erbij. het is een mooie telefoon om te zien heeft veel pluspunten maar ook minpunten.
deze telefoon heeft een mooi helder beeldscherm handige front-camera het touchscreen is best fijn (als je hem goed kalibreert) de camera maakt mooie scherpe foto's en mooie video's hij heeft ook een erg fijne mp3 speler. maar waar ik me erg aan stoor is als ik sms en niet het qwerty toetsenbord gebruik dat ik telkens knopjes indruk die ik niet moet hebben, zo verandert je toetsenbord waar letters horen te staan zomaar in cijfers. ook stel je zomaar en andere taal in. af en toe loopt hij ook vast. kun je hem weer helemaal opnieuw opstarten (kan heel vervelend zijn als je net aan het smsen bent of iets anders en ook de geluidskwaliteit over de speaker vind ik zeer zacht gaan en het dolby systeem voor je oordopjes vind ik ook niks bij muziek klinkt het net of iemand in een grot staat te schreeuwen. maar sindskort heeft mijn renoir meer kuren, zo geeft hij aan dat mijn batterij leeg is en valt hij telkens uit onder het bellen smsen, muziekluisteren en dergelijke. ik vond het altijd wel een redelijk fijn toestel met veel optie's maar ik ben er inmiddels wel achter gekomen dat lg mooie telefoons maakt maar dat ze kwalitatief minder zijn. ik denk dat je voor een goede touchscreen telefoon toch beter bij apple, nokia of sony ericsson moet zijn.
m.v.g een lgrenoir gebruiker

dennikok 20-04-2010
Geschreven voor: LG KC910 Renoir zwart

Ik heb héél tevreden over dit mobiele telefoon toestel. Mooie camera, muziek gaat even hard als de SAMGUNG STAR (bij sommige liedjes nog net iets harder)video's zijn ook goed het het geluid ook. sms gaat nog fijner dat ik had gedacht, komt misschien door de T9. LG heeft ook beter gewerkt met samenwerking met de computer. het is namelijk na de 2e LG mobiel gelukt. (Het was anders de laatste kas.) en het is de eerste mobiel waar ik met m`n simkaart op internet kan. er stond telkens `U heeft geen toegang tot deze pagina` maar ik betaalde er wel voor. En m`n provider zij dat het aan de mobiel lag. (Ja, natuurlijk maar het was ook zo dus.) Spelletjes spelen gaat goed, alleen het goed afsluiten lukt me nog niet. ik ga telkens naar het buroblad om het effen zo te zeggen. ik heb er ook een burolader bij gekregen, IDIAAL ding! Veel mensen vergelijken dit toestel met de IPhone, de IPhone is ook niet alles! Bijvoorbeeld:
- De IPhone heeft maar 3,2 megapixel en de LG KC910 heeft er 8!
- De LG KC910 heeft nog een 2e camera die ook nog tegebruiken is met foto`s en vidieo`s maken. (wel minder MP)
- De LG KC910 is compacte.
- Bij sommige dingen heeft de IPhone veel kleinere knopjes.
- De IPhone heeft geen foto knop en de LG KC910 wel. (z`n knop voor een foto maken zo als een foto toestel.)
Dus waarom, de IPhone is ook niet alles! veel zeggen dat de LG KC910 ook vaak wast zit, ik heb daat geen last van. ik heb ook geen minpunten.
ik zal later in het jaar (als ik er aan denk) zal ik nog een reatie geven over deze mobiele telefoon.

Vriendelijke groet,
Dennis kok

leonno 22-03-2010
Geschreven voor: LG KC910 Renoir zwart

beslist geen aanrader, heb de telefoon een half jaar in mijn bezit gehad.
ik moet zeggen dat de camera best goed is, ook de videocamera met slomo-functie is goed, maar daar houdt het op...

LG ondersteunt géén windows mobile, touchscreen is traag, plastic omhulsel laat a een tijdje steeds los, en het is meer press-screen dan touchscreen, vandaar dat mijn telefoon ook kapot ging na een half jaar.
Het is erg frustrerend als je smst en de helft van de toetsen niet werkte omdat je het scherm niet door het toestel hebt heengedrukt...
ik tikte toen wat harder op het scherm en toen kwam er een barst in het scherm, en nu zie ik niks meer. scherm is veel te breekbaar

michiel prevoo 07-01-2010
Geschreven voor: LG KC910 Renoir zwart

Deze mobiel moet je nooit kopen grootste miskoop die ik heb gedaan. Hij heeft goede specificatie met 8 gb en 8 megapixel. Maar er zijn zoveel nadelen te langzaam, vasthangen, onverwacht uitvallen met voldoende batterij, Touchscreen reageert sloom vergeleken met iphone, vergrendeling is slecht ik heb vaker gehad dat ik iemand belde of smsde daardoor. Tip koop geen lg volgende mobiel wordt waarschijnlijk een nokia

lindzir 27-12-2009
Geschreven voor: LG KC910 Renoir zwart

Ik heb dit toestel 10 maanden. Bij deze toestel kan je niet in een keer groep mensen selecteren om een bericht te verzenden. Je moet alles apart doen. Ik heb op eerste Kerstdag meer dan 20 sms-en verstuurd en berichten ontvangen dat ze aangeleverd zijn. Hetzelfde middag heb ik hem uitgezet. Vanmorgen weer aangezet en hij begon vanzelf berichten versturen aan mensen aan welke heb ik al berichten verstuurd. Maar niet een keer, maar meerdere keren. Ik dacht aan virus, maar ja, je hebt geen virus software. Eigenlijk had ik altijd problemen met berichten versturen. Ik had altijd Nokia toestel en nooit zulke problemen gehad. Heb gekocht wegens camera 8 mp. Miskoop!

berrykoning 24-12-2009
Geschreven voor: LG KC910 Renoir zwart

Erg tevreden over mijn aankoop. Welke telefoon je ook neemt, er blijven altijd minpunten en dat is ook bij deze telefoon het geval,

Echter die vallen in het niet bij alle pluspunten. Goede camera, gratis 8G geheugenkaart, gemakkelijk in gebruik,

vergelijken met de Iphone (en andere toppers) is een beetje dom. Daar betaal je namelijk ook heel veel geld voor en voor de LG niet.

alle negatieve recenties die je verder leest deel ik niet. Raad iedereen deze telefoon aan.

Jaapver 21-12-2009
Geschreven voor: LG KC910 Renoir zwart

Deze telefoon leek te mooi om waar te zijn. Toch was het een tegenvaller. Slechte geluidskwaliteit, ik word vaak slecht verstaan (en heb toch echt geen piepstemmetje) en als "zogenaamde tegenhanger van de Iphone" valt hij echt in het niets. Hij loopt soms vast (en heb toch echt een geheugenkaartje waar ik alle foto's en dergelijken bewaar) en zelfs na een half jaar (wanneer je een telefoon onder de knie hebt) vervloek ik het ding soms nog omdat het niet doet wat ik wil. Om toch pluspunten op te noemen: Hij is dun en ligt gemakkelijk in de broekzak, hij maakt uitstekende fotos (8.0mp) en hij reageerd aardig op aanraking met toutchscreen, met internetten die hij het prima. Ik zit vast aan een tweejarig abbonement en heb spijt van mijn keuze. Ik neem volgende keer een telefoon als de Sony Ericsson C905 die mijn vriendin heeft, degelijk en geen vastloper.

silke 07-09-2009
Geschreven voor: LG KC910 Renoir zwart

fijne mobiel, werkt heel fijn.
allen na 3 maanden ging de lens kap kapot die heb ik zelf willen maken en ging toen helemaal kapot. en vanaf 5 maanden loopt hij veel sneller vast. ook gaat de toetsenbord blokkering er in je broekzak vrij makkelijk af.

janwillem17 06-08-2009
Geschreven voor: LG KC910 Renoir zwart

Toestel nu een paar maanden in bezit en het bevalt prima. LG heeft een eigen besturingssysteem wat op zich goed werkt. Dat je er geen windows toepassingen op kunt plaatsen weet je vooraf (als je je goed informeert). Er zijn genoeg andere programma's op internet te vinden die je wel kunt installleren. Verder zit alles op dit toestel: prima camera, goede videocamera, divx, snel internet (tip: gebruik Opera Mini), mp3 speler, goede headset, mini SD 8gb, GPS ontvanger. Tip voor gratis navigatie in Nederland: amAze.com Dit werkt prima en is helemaal gratis (NB: let er op dat je wel onbeperkt internet hebt!). Over het geluidsniveau van de telefoon heb ik geen klachten, gaat prima. Touchscreen werkt ook prima, gewoon met de vingers. Batterijduur is prima, veel langer dan ik had verwacht! Heel handig is ook dat je hem met een externe knop met een druk kunt vergrendelen, zodat je niet per ongeluk gaat bellen. Prima toestel.

Sander4318 30-07-2009
Geschreven voor: LG KC910 Renoir zwart

Ik lees met verbazing de reviews hier. Iedereen heeft last van kapotte schermen, niet werkende gps, slechte batterij, snel kapot, problemen met aansluiten aan de pc enz enz enz.

Ik heb hem inmiddels bijna een jaar. Ik heb nergens last van.
Mijn scherm is nog perfect mooi, de gps functie deed het meteen bij mij (Als ik over straat loop met gps aan en ik zet 3 stappen naar rechts merkt hij het meteen. bijna overal bereik.), na een jaar hoef ik mijn batterij maar eens in de 2 a 3 dagen op te laden (is wel afhankelijk van hoe vaak ik internet, gps en bel, maar dat is logisch), hij is echt al vaak, en geloof me: echt vaak, gevallen en ik heb nergens last van. Toen ik hem aansloot op mijn pc deed alles het zoals het hoorde. Camera werkt perfect, mooie foto's, geweldige flitser! ik heb nog geen telefoon gezien met een betere camera en flitser dan deze.. Maar je moet hem inderdaad stil houden, anders heb je bewegende foto's, maar dat heb ik met mijn slr ook..

weliswaar zijn er ook wat kleine minpuntjes.. de speaker kan niet al te hard, het is niet de snelste telefoon en het menu is niet optimaal. Maar ik ben eraan gewend en ik heb nergens last van...

Ik weet niet wat iedereen met z'n renoir doet, en ik ga er zeker niet voorzichtig mee om, maar hij werkt nog zoals het hoort.

Het is zeker niet de beste telefoon op aarde, maar elke telefoon heeft minpunten. Ik heb veel telefoons in mijn handen gehad en nu, na een jaar, ben ik nogsteeds blij met deze telefoon.

tinkerbel1975 19-07-2009

Wat een rot-telefoon!

Loopt constant vast, kan geen Youtube of wat voor video's dan ook afspelen, widgets kan je niet wijzigen, geen kleurenthema of menu, voor de prijs en de ophef die LG er over maakte vind ik het echt een blamage!

En de software-updates krijg ik niet aan de gang terwijl ik heel handig ben met pc en techniek. Hij herkent telkens de telefoon niet, loopt constant vast en werkt dus gewoon niet.

wiheda1 07-07-2009
Geschreven voor: LG KC910 Renoir zwart

Als iemand die altijd nokia heeft gehad, heb ik toch wel spijt van deze aankoop.

Nog erger is het data platforum waar LG mee werkt.

LG heeft een eigen platforum. Je kan dus zogoed als niets op dit toestel. Alles wat werkt op Windows werkt niet op de LG, of de software leverancier moet ook het LG platforum gebruiken. Daar dit er nog maar weinig zijn, kan je dus weinig met je databundel. LG zou hiet meer duidelijkheid in moeten geven.

TomTom is niet te installeren als zoveel software. Ook grote bestanden kan de LG niet aan en loopt vast.

T-Mobile gebeld over T-zone die niet werkt, geeft de schuld aan LG. LG gebeld en die verwijst weer naar de verkoper van het toestel.
LG geeft aan om te testen met www.nimbuzz.com Heb me daar aangemeld, staat dit toestel er niet eens tussen om aan te melden.

Liefst gooi ik deze LG het raam uit.

gertjepsv123 05-07-2009
Geschreven voor: LG KC910 Renoir zwart

Leuke telefoon. veel mogelijkheden, en duidelijk menu. het geluid uit het speakertje is niet echt geweldig maar met de bijgeleverde in-earplugs is het goede kwaliteit. Ik krijg alleen de gps niet aan de praat.

jostie 09-06-2009
Geschreven voor: LG KC910 Renoir zwart

ok ik heb dit toestel nou bijna een half jaar en is net weg geweest voor reparatie omdat het scherm stuk was(eigen schuld moet je maar niet tegen een tafel aan lopen -_-) maar sinds hij gerepareerd is heeft i ALLEMAAL kuren me gps functioneert niet goed(zet met in naaldwijk terwijl ik in leiden ben) loopt vast zodra ik video's wil gaan maken(komen er allemaal schuine strepen door het beeld) and last but nog least is het speakertje niet een beetje maar gewoon VRESELIJK erg aan het kraken... al met al niet mijn favorieten telefoon tot nu toe dan more news after de repair

gr.

master35 26-05-2009
Geschreven voor: LG KC910 Renoir zwart

Ik heb hem nu 1 maanden niets dan ellende.Het zit hem in het merk.Wat een miskoop!Geluid valt weg als je belt of gebeld wordt.

kees1903 23-04-2009
Geschreven voor: LG KC910 Renoir zwart

ik heb de renoir nu een paar weken. Op zich wel een goed toestel alleen een beetje jammer dat ie vandaag gecrashed is toen ik mijn headset inplugde.........nu maar terug naar de winkel en afwachten wat hun gaan zeggen. het enige wat het scherm nog doet is strepen geven en in het midden een dikke blauwe voor de rest witte........als ik nog een keer zou mogen kiezen zou ik een andere telefoon kiezen vanwege dit probleempje...

Johniee 22-04-2009
Geschreven voor: LG KC910 Renoir zwart

Wij houden het kort en krachtig..

+ punten
Camera perfect
Video's + muziek Hetzelfde
Sms'en en het menu is super fijn :)

- Punt
Door het stokje krijg je krassen achter het toestel